اصرار نکن !بغضِ دلمxa0وا شدنی نیست ..گمگشته ی این شعر کهxa0پیدا شدنی نیست !"بوسیدنِ توغرق در آغوشِ تو بودن"رویای قشنگی ستکه با ماشدنی نیست ......