
یک وقتهایی بنشین و خلوت کن با تمام سکوت هایتنگاه کن به اطرافتبه خوشبختى هایتبه کسانی که میدانی قلبا دوستت دارندبه وجود آدم هایی که برایت اهمیت دارندو به خدایی که تنهایت نخواهد گذاشتگاهی یک جای دنج انتخاب کنگاهی یک جای شلوغآرامش را در هر دو پیدا کنهم درکنار شلوغی آدم هاهم درکنار پنجره ای چوبی و تنهادلمشغولی ها را گاهی ساده تر حس کنباران را بی چتر بشناسخوشحالی را فریاد بزنو بدان که تو" بـــهــتـــریــنــى" . . . xa0 ...
ادامه مطلب
گفتفراموشم کنمن در هیچ خیابانی با تو قدم نزدمزبانم بند آمد که بگویمقدم نزدمولی در تمامِ کوچه های این شهربه تو فکر کردم!...
ادامه مطلب