
ساکت که میمانی... می گذارند به حسابه... جواب نداشتنت، عمرا بفهمند.... داری جان می کنی، تا حرمت ها را نگه داری ....
ادامه مطلب
لحظه هایی پیش می آید که دلت گرفته اما نه کسی را داری با او درد دل کنی و نه می خواهی کسی را ناراحت کنی، سکوت می کنی..... و خدایا شکرت که هستی!...
ادامه مطلب