
xa0 xa0 دلشوره هر شب منفقطبه خاطر توست!xa0بعضی از آدم ها هستندکه با لحظه ای بودنشانیک عمردلشوره ی نبودنشان را داری xa0...
ادامه مطلب
بانوی منتمام آنچه بر من و تو گذشتسوتفاهمی بیش نبوددر زندگی منچیزهای ازدست رفته ی بسیاری وجود دارددر این میان اما . . !بزرگ ترینش،دردناک ترینشنداشتنِ توستاصلا هربار که داستان زندگی ام را مرور می کنمبازهم به دوست داشتن تو ختم می شودخوب منبرگرد و پایان بدهروزهای تلخ مردی راکه نبودنتتنها دغدغه ی این روزهایش شدهباورکن بانویِ منتمام آنچه بر من و تو گذشتسوتفاهمی بیش نبود . ....
ادامه مطلب