بیا و خود قبلیت باش.کسی که واسه من جونشو هم میداد..کسی که باهام بازی میکرد..کسی که باهاش دردو دل میکردم..این تن بمیرد بیاو خود قبلیت باشR...

دختری از تبار سکوت...
ما را در سایت دختری از تبار سکوت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 26 تاريخ: شنبه 15 آبان 1395 ساعت: 15:50